Pytania i odpowiedzi

1. Czy do farby Wilckens Nopolux dodaje się utwardzacz i jeśli tak to ile?

Do farby Wilckens Nopolux dodaje się utwardzacz w celu przyśpieszenia procesu schnięcia. Zaleca się dodanie 5% utwardzacza w stosunku do objętości farby (np. do puszki 0,75L należy dolać 37,5ml). W zależności od sposobu malowania i umiejętności malującego można dodać więcej utwardzacza nawet 20% objętości farby.

Jedyny utwardzacz jaki polecamy to utwardzacz Wilckens produkowany specjalnie do farb Nopolux. Można użyć innego utwardzacza dla farb na bazie żywicy syntetycznej (na własną odpowiedzialność).


2. Jaki rozpuszczalnik stosować do farb Wilckens Nopolux i ile?

Można stosować różne rozpuszczalniki, polecamy rozpuszczalniki Wilckens Nopolux - to jedyne rozcieńczalniki które zostały stworzone dla farb Nopolux. Dopuszczalne rozcieńczalniki: Wilckens Nitro (tylko i wyłącznie firmy Wilckens), rozcieńczalniki uniwersalne, rozcieńczalniki Nopolux.


3. Czy na pewno farba ma oryginalny kolor?

Tak, firma Wilckens produkuje farbę dla czołowych producentów maszyn rolniczych i budowlanych. Dlatego kolor jest identyczny. Firma Wilckens dba o jakość swoich produktów i wszystkie farby danego koloru są dokładnie takie same zgodnie z wytycznymi producenta.


4. Ile trwa realizacja zamówienia?

Jeśli mamy zamawiane towary na stanie to w przypadku kuriera 2 dni roboczych (zamawiający dostaje towar następnego dnia), w przypadku poczty polskiej około 2-14 dni. W przypadku gdy towaru nie ma na stanie czas oczekiwania wydłuża się o 1 lub 2 dni robocze.


5. Jakie są koszty wysyłki?

W przypadku zakupu przez telefon lub przez nasz sklep koszty wysyłki liczone są wg tabeli kosztów wysyłki.


6. Co jeśli farba będzie miała nieodpowiedni kolor?

W przypadku naszej pomyłki (jeśli wyślemy zły kolor niż zamawiany), wymieniamy farbę na odpowiednią i poniesiemy wszystkie koszty związane z wysyłkami. W przypadku gdy klient zamówił inny kolor niż chciał, klient musi ponieść koszty wysyłki w przypadku wymiany na odpowiedni.


7. Czy są inne sposoby zamówienia?

Telefonicznie:

Komórka: 608 504 051 (T-Mobile)

SMS:

Nr: 608 504 051 (T-Mobile)

W smsie proszę podać adres do wysyłki oraz ilość i rodzaj zamawianej farby, zamówienia smsem wysyłamy za pobraniem kurierem.
Oto przykładowe zamówienie SMS-em:
 
Jan Kowalski
Bogucin 1023b
21-080 Garbów
zamawiam:
2x0,75 Zetor czarna-zielen
1x0,75 Zetor kosc słoniowa
1x0,75 Zetor czerwony

e-mail:

Zamawiając e-mailem, proszę podać formę zapłaty, adres do wysyłki oraz zamawiane towary. W e-mailu zwrotnym od nas jeśli wpłata ma być z góry będą informacje dot zapłaty.

farby@agrosmol.pl

allegro:

Można także zamówić przez serwis allegro gdzie także sprzedajemy farby i lakiery. Sprzedaż przez allegro obowiązują inne stawki wysyłkowe (droższe).

Sprzedaż przez allegro.


8. W jakich godzinach sklep pracuje?

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00


9. Inne pytania?

Zapraszamy do zadawania pytań:

farby@agrosmol.pl

Komórka: 608 504 051 (T-Mobile)


NEWSLETTER